Tvůrci Unreal Tournamentu a Gears of War oznámili MOBA střílečku

Ha! Konečně se nám tvůrci ze studia Epic Games rozmluvili, na čem pracují poslední dva roky. Že jejich oznámení ve vás nevyvolává stejně teplé pocity jako ve mně? Možná by stálo za připomenutí něco z jejich historie.

Prvotní název karolínského studia byl Epic MegaGames (ehm, tady má někdo komplex jako Brno) a hned mezi prvními hrami byly takové pecky jako třeba Jill of the Jungle nebo Jazz Jackrabbit! V roce 1998 si definitivně upevnili pozici herních bohů, když vydali střílečku Unreal postavené na jejich samozvaném herním enginu. Pak pokračovala dlouhá řada Unrealů (kdo nezná, asi je s jeho životem něco špatně a měl by se nad sebou velmi hluboce zamyslet nejméně nad jednou lahví Jacka)

A dál? Dál třeba zařídili, aby se prvotní verze Xbox 360, které se dokázaly přehřát i jen díky erupcím na Slunci, prodávaly jak běžícím pásu. A mohla za to právě geniální trilogie Gears of War, která by třeba jediným důvodem, proč jsem si X360 kupoval já. Jen pro upřesnění: čtvrtý díl dělá již jiné studio pod taktovou Microsoftu. A právě Epic Games poté, co Microsoft se rozhodl ždímat již odvyprávěný příběh Gears of War dál, začal pracovat na jiném projektu. A ten se jmenuje Paragon.

                                              

Paragon je ze žánru MOBA her. Možná teď někteří čtenáři otočili oči v sloup, zatímco jiní zaplesali. Pravdou ale je, že tady čekejte úplně jiný zážitek, než na který jsme u MOBA zvyklí. Jasně, pořád je tu aréna, minioni, tři cesty, džungle a boje 5v5.

Změnou ale je přinesení pohledu ze třetí osoby stejně jako u série Gears of War. To konečně může přinést do žánru MOBA her nový prvek, který rozšíří potřebné znalosti, které musí hráč umět. Už najednou nejde o přesnou znalost útoků všech ostatních hráčů, nákupy předem přesně zvolených předmětů a taktické načasování útoků. Teď se do toho všeho přidá ještě vás skill. Arény navíc nejsou jen plackou, ale díky členitosti terénu přináší výhody hned několika stylům boje. Graficky navíc půjde o high-end, co v blízké době uvidíte, protože to celé šlape na novém Unreal Egine 4. Zajímavě také zní systém karet, které získáváte hraním. Z nich se dají budovat balíčky, jejichž různým namícháním ovlivníte hratelnost.

Hra vyjde v předběžném přístupu na jaře 2016, v létě se máme dočkat otevřené bety. Vtipem je, že jsou oznámeny jen PC a PS4 verze, mezi kterými bude fungovat cross-play podpora, takže si se stejným účtem zahrajete i na PC i na PS4. XBOX ONE verze oznámena nebyla, což není divu, když Epic Games mají ukončenou spolupráci s Microsoftem, který mezitím vnáší všechno úsilí do toho, aby čtvrtým dílem Gears of War zmrvil celou značku. 

                                              

Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode